مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت توزیع لوازم ابیاری قطره ای در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با لوازم آبیاری قطره ایبرترین فروشندگان لوازم ابیاری قطره ای در تهران

آبیاری قطره ای یکی از روش های نوین کشاورزی در چند سال اخیر بوده است در واقع استفاده از تجهیزات پیشرفته آبیاری باعث جلوگیری از هدر رفتن بی رویه آب خواهد شد، یکی از این تجهیزات به روز آبیاری قطره ای، شلنگ آبیاری است که یکی از موارد بسیار جالب و پر کاربرد است. 

توزیع لوازم آبیاری قطره ای تهران از طریق سایت ما در حال انجام است برای مشاهده آخرین اطلاعات به سایت فوق مراجعه کنید. 

شرکت توزیع لوازم ابیاری قطره ای در تهران

آشنایی با لوازم آبیاری قطره ای

آشنایی با لوازم آبیاری قطره ای همانطور که آگاه هستید بیشترین آب مصرفی جهان و بالاخص ایران در بخش کشاورزی مصرف می شود که تا حدود ۵۰ درصد این آب بیهوده هدر می رود، با توجه به تکنولوژی های روز دنیا و روش های جدید و بهینه ی آبیاری زمین های کشاورزی می توانیم روش های جدید و نویی جایگزین روش گذشته ( غرقابی) کنیم. از تجهیزات آبیاری قطره ای می توان به موارد زیر اشاره کرد. 

یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای، شیلنگ آبیاری قطره ای است، شلنگ آبیاری قطره ای ویژگی های منحصر به فردی دارد که دیگر شلنگ ها ندارند، در واقع این شلنگ قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارند و حمل و نقل آسانی دارد و در واقع آبیاری با این نوع شلنگ هم برای گیاه و هم برای کشاورز بسیار اثر گذار است.

یکی دیگر از تجهیزات پر مصرف و پر کاربرد آبیاری قطره ای، تایمر آبیاری است. تایمر آبیاری قطره ای با تنظیم زمان و مقدار آبدهی قابل تنظیم است در واقع تایمر وقت و هزینه اضافی کشاورز را به شدت کاهش می دهد و دیگر لازم نیست کشاورز لوله های آبیاری آبیاری را دائم چک کند زیرا تایمر این کار را انجام می دهد و هر وقت زمان آبدهی به پایان رسید تایمر به صورت خودکار قطع خواهد شد. 

 و در آخر هم بست ابتدایی را معرفی می کنیم.

بست ابتدایی پلی اتیلنی در آبیاری قطره ای و بخش اتصالات یکی از وسایل مورد نیاز و کاربردی می باشد بست ابتدایی که از جنس پلی اتیلن است می تواند لوله های فرعی را به لوله های اصلی وصل کند در واقع طراحی بست به شکل دندانه ای است که همین باعث اتصال راحت تر لوله ها به یکدیگر می شود و حتی این دندانه ای بودن از نشت آب جلوگیری خواهد کرد. از این رو استفاده از این محصول نیاز به تخصص و مهارت زیادی نخواهد داشت‌. 

برترین فروشندگان لوازم ابیاری قطره ای در تهران

برترین فروشندگان لوازم ابیاری قطره ای در تهران توجه به معضل کم آبی و خشکسالی های پی در پی کشور، در نتیجه باید در تمام جهان زندگی صرفه جویی لازم را داشته باشیم، با از بین رفتن تدریجی یخچال های قطبی جهان، حجم آب آشامیدنی ذخیره شده ی جهان در حال از بین رفتن است پس بالطبع باید تمهیداتی اندیشه شود تا از سفره های آب زیر زمینی استفاده بهینه و درست را داشته باشیم.

برای آشنایی با فروشندگان لوازم آبیاری قطره ای در تهران به لینک ارائه شده در سایت مراجعه کنید. 

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید