مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

واردات انواع کورکن قطره ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات کورکن 6 میل قطره ای بسته 10 تاییشرکت بازرگانی انواع کورکن قطره ای

یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین تجهیزات آبیاری، کورکن است که به منظور بستن یا مسدود سازی انتهای لوله، به کار گرفته شده و در نهایت باعث اتصال درست و اصولی انواع لوله ها خواهد شد. اما نوبت آن است که با یکی از بهترین مدل های این محصول که از طریق واردات به بازار کشور داخل گشته، آشنا شوید که آن کورکن قطره ای بوده و در سایزها و اندازه های مختلف همراه با جنس درجه یک مانند جنس پلی اتیلنی عرضه گشته است.

واردات انواع کورکن قطره ای

مشخصات کورکن 6 میل قطره ای بسته 10 تایی

مشخصات کورکن 6 میل قطره ای بسته 10 تایی به یکی از موارد استفاده کورکن در قسمت اول اشاره کردیم و متوجه شدید که از این محصول، چه استفاده ای را به عمل می آورند، در ادامه‌ی همین موضوع می توان اضافه کرد زمانی که هم افراد سهواً یا به اشتباه لوله ها را سوراخ می نمایند، می توانند به جای دور انداختن آن، با استفاده از کورکن، این سوراخ ها را پوشش دهند.

اما باید عنوان داشت از کورکن، مدل های مختلفی در بازار دیده می شود که یکی از آنها کورکن 6 میل قطره ای بوده که عموماً در بسته های 10 تایی عرضه می گردد.
حال برای اینکه شما را بیشتر با مشخصات کورکن 6 میل قطره ای آشنا نماییم، مواردی را آماده کرده ایم که عبارتند از:

  • این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار بوده و عمدتاً از جنس خود لوله می باشد.
  • این محصول برای لوله هایی که به عنوان لوله اسپاگتی نامیده شده اند، مورد استفاده قرار گرفته و به خوبی سوراخ آنها را می پوشاند.
  • با استفاده از کورکن 6 میل، در هزینه های مربوط به لوله نیز صرفه جویی شده و در نتیجه نیازی به خرید لوله های جدید و جایگزینی آنها با لوله های سوراخ نخواهد بود.

شرکت بازرگانی انواع کورکن قطره ای

شرکت بازرگانی انواع کورکن قطره ای همانطور که گفته شد یکی از بهترین و اثبات شده ترین کورکن از نظر کارکرد، کورکن پلی اتیلنی می باشد که بهترین جنس، سبک ترین وزن و مناسب ترین سطح قیمت را به خود اختصاص داده است.
برای اینکه بتوانید به چنین نوعی از کورکن دست پیدا کنید، نیاز است درخواست ها و سفارشاتی که دارید را از یک شرکت بازرگانی معتبر بخواهید تا هم به نتایج مطلوبی از خرید دست یافته و هم بتوانید محصولاتی استاندارد با کارکرد مطمئن را تهیه نمایید.

در ادامه باید اظهار داشت مجموعه پیش رو از برترین و مجرب ترین شرکت های فعال در حوزه فروش این محصولات پر اهمیت و پرکاربرد به شمار آمده و توسط آن می توانید انواع کورکن قطره ای تحت این نمونه ها را به سرعت سفارش داده و دریافت نمایید:

  1. کورکن قطره ای 6 میل
  2. کورکن قطره ای 9 میل
  3. کورکن 11 میل
  4. کورکن 12 میل
  5. کورکن 13 میل
  6. 16 میل
  7. 18 میل
محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید