مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرجع فروش میکروجت آبیاری در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد انواع میکروجت آبیاریبهترین قیمت انواع میکروجت آبیاری

مرجع فروش میکروجت آبیاری در تهران انواع میکروجت پلی اتیلنی و میکروجت مه پاش را با بهترین قیمت در اختیار مشتریان خویش قرار می دهد. ما با این هدف که شما را با این آبپاش، نمونه های مختلف و موارد کاربرد آن بیشتر آشنا کنیم، اطلاعات علمی سودمندی را آورده ایم. بنابراین به شما توصیه می نماییم اگر قصد سفارش این محصول را دارید، لطفاً این نوشته را تا انتها بخوانید.مرجع فروش میکروجت آبیاری در تهران

کاربرد انواع میکروجت آبیاری

کاربرد انواع میکروجت آبیاری اگر قرار است با کاربرد انواع میکروجت آبیاری که موضوع مورد بحث در این بخش از مطلب است، آشنایی یابید، بهتر است در ابتدا گونه های مختلف این آبپاش را نام ببریم.

میکروجت در واقع نوعی آبپاش است که در سیستم آبیاری بارانی به کار برده می شود. از آن برای آبیاری فضا‌ های سبز، زمین های کشاورزی و باغ های میوه بهره می گیرند. همچنین کاربرد دیگر آن برای خنک کردن هوای اطراف و کاستن از میزان گرد و خاک و آلودگی ها می باشد.

میکروجت ها از لحاظ فشار کارکرد، قطر روزنه ها، شعاع پرتاب آب، تعداد روزنه ها، زاویه پاشش آب و دبی خروجی با یکدیگر تفاوت دارند.

میکروجت مه پاش، میکروجت پلی اتیلنی، میکروجت 180 درجه و میکروجت 360 درجه برخی از نام هایی هستند که در دنیای تجارت، آن ‌ها را شنیده اید.

به این دلیل از پلیمر های پلی اتیلن در ساخت این آبپاش های بارانی بهره می گیرند، چون این ماده بسیار مستحکم است و در اثر قرار گرفتن در برابر عوامل جوی نظیر تابش خورشید و یا بارش باران از استقامت خوبی برخوردار است.

میکروجت مه پاش که یکی دیگر از انواع این اسپری جت ها هستند، قادرند آب را از طریق روزنه های خود به صورت قطرات خیلی ریز و مانند مه به فضای اطراف برسانند. از آن ها برای آبیاری گیاهان در گلخانه، بالکن و باغچه های کوچک و یا برای رطوبت دهی محیط و خنک نمودن آن به کار گرفته می شود.

اما نمونه های 180 و 360 درجه بر اساس نوع چرخشی که می نمایند نامگذاری گردیده اند. کاربرد 180 درجه بیشتر برای گوشه ها و 360 درجه برای وسط زمین کشت یا باغچه به کار می رود.

بهترین قیمت انواع میکروجت آبیاری

بهترین قیمت انواع میکروجت آبیاری بهترین انواع میکروجت آبیاری را می توان در این مجموعه با قیمتی اقتصادی و بسیار به صرفه خریداری نمود.

اگر خرید با قیمت پایین این محصول برای شما حائز اهمیت است، به شما توصیه می نماییم که حجم زیاد این آبپاش را سفارش دهید.

برای آگاهی از قیمت سفارش عمده آبپاش میکروجت و دیگر خدمات این مرکز، لطفاً با همکاران ما تماس برقرار کنید.

محمدحسن عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آبیاران قطره شما را به خرید بهترین محصولات انواع لوازم آبیاری قطره ای و بارانی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید